mardi 12 février 2013

Pure Wow

I need to take a moment to tell you about PureWow.  Its a website I signed up for a few months ago, and it really does inform me of some wonderful things.  NO the emails arent necessarily about jewelry, or makeup, but they can be.
Friday I received an email for Lemon Ricotta pancakes.  The email subject talked about the upcoming snow storm, Nemo, and how to have a lovely brunch while being snowed in.


I saved the email.

On Saturday morning, with the hubby and friend L from college, we made Ricotta pancakes.  They were delicious.  I even learned that lemon curd tastes good!

This website has other little tid bits about health, beauty, gardening... the options abound.  I'm only telling you all this because I think its a website that everyone should know about, and sign up to receive their emails. 

If you're coming to NYC I strongly suggest you sign up for the emails.  Everyone knows about the Statue of Liberty, but do you know about Yasso?



Salut - je voulais juste vous parler vite fait de PureWow. C'est un site très utile, pour apprendre sur des choses de jardinage, des nouvelles recettes ou des nouveautés obscures dans le monde. Ben, aux EU.

Vendredi j'ai reçu un email pour les Lemon Ricotta Pancakes. Samedi je les ai fait avec ma copine L, et A. On les a adoré. Ils ne sont pas trop lourds comme des pancakes normaux. Ils ne sont pas trop 'lemony' ni 'ricotta-y.' Ils sont aussi super faciles a faire!

Bref, je vous parle de PureWow car je crois que c'est un site utile pour tout le monde. Si vous allez venir a NYC, ou aux EU, il faut s'inscrire. Vous pouvez apprendre des choses très intéressantes, dans des emails très courts, avec des photos! C'est génial pour faire une pause au milieu du travail!

Until Next Time/A Bientôt
Poulpy

2 comments:

Anonyme a dit…

dommage qu'on ait pas un site comme ça en France

Girls en Ville a dit…

C'est sur! Mais vous pouvez toujours regarder les sites americaines! Si ca vous interesse, je peux vous donner des autres sites que j'utilise ici. Bisous Poulpy

Enregistrer un commentaire

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | ewa network review