jeudi 21 février 2013

Des petits hauts, lovely brand

Cette semaine Adèle Sand nous propose une vente privée de la marque Des petits Hauts. J'adore cette marque, c'est sans doute l'une de mes préférées, j'y ferai un tour dès ce soir et je sais déjà que je repartirai avec quelque(sssss) chose(sssss) ! Pour y aller, imprimez l'invitation ci-dessus.
 
Les dates :
- jeudi 21 février jusqu'à 21 h
- vendredi 22 février de 11h à 19h
- samedi 23 février de 12h à 19h

Le lieu :
13, rue Jean Beausire 75004 Paris (métro Bastille)


If you're in Paris this week and you plan to do some shopping, you can print the invitation and go to Des Petits Hauts private sales.
I don't know if this brand sounds familiar to you, but it's one of my favorite! I'll go shoppoing there tonight and I 'm pretty sure I will find something(sssssssssssss) to buy
You can have a look on the website here (english version available) : Des petits hauts

When?
- thursday until 9pm
- friday, february 22th from 11am to 7pm
- saturday, february 9th from 12am to 7pm

Where?
13, rue Jean Beausire 75004 Paris (Bastille subway station)

A bientot / Until next time
Jadinou

0 comments:

Enregistrer un commentaire

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | ewa network review